"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

31 Ιαν 2011

Ερωτικοί διάλογοι




















Μου είπες:
Κάνε πράξη όσα μαζί μου δε μπόρεσες.

Άρχισα τότε να γράφω ματωμένα ποιήματα
και να τ αναρτώ στις κενές σελίδες της ψυχής μου.
Ποτέ κανένα  τυπογραφείο
δε δέχτηκε να τις τυπώσει,
ίσως γιατί χρειάζονταν
κομμάτια από τη σάρκα σου
κι αίμα από τις φλέβες μου.
( που να τα βρει κανείς αφού γίναμε παρελθόν )

Μου είπες:
Βάλε στη μουσική μου στίχους .

Μα όλες οι λέξεις μου ήταν χρωματιστές
πως αντέξουν τόσο μαύρες νότες.

Μου είπες:
Γίνε ατρίνα να πετάξουμε μαζί.

Μα μόλις τα κατάφερα,
σε λύκο μεταμορφώθηκες
χτυπημένος ίσως από μια πανάρχαια κατάρα .
Χίλια φεγγάρια πέρασαν
κι ακόμα χώρια μας κρατά η άτιμη .

Μου είπες:
Θέλω τα σημάδια μου ν αφήσω στο κορμί σου .

Δεν ήξερες πως κάθε νύχτα
το σώμα μου γεμίζει από αυτά
κι η ανατολή πάντα λαίμαργα τα καταπίνει
μαζί με το ψεύδος
των μεταμεσονύχτιων οργασμών ;

Σου είπα:
Ένα φιλί δεν αρκεί , θέλω μια θάλασσα να πνιγώ .

Κι εσύ μου χάρισες ωκεανούς
από εφήμερες στιγμές
και ξέρες από αέναες προσμονές .

( Ακόμα τα μάτια μου τσούζουν απ το αλάτι
κι η ψυχή μου καταβροχθίστηκε
από τα τέρατα που κατοικούν στο βυθό σου .) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: